Nadpis textu
V PŘÍPADĚ PŘIHLÁŠENÍ VÍCE ÚČASTNÍKŮ NA STEJNÝ KURZ LZE OBJEDNÁVKU VYPLNIT POUZE JEDNOU.
JMÉNA A ÚDAJE O DALŠÍCH OSOBÁCH NAPIŠTE DO KOLONKY "VÍCE UČASTNÍKŮ".
Nabízíme vám vzdělávání z pohodlí vašeho domova nebo kanceláře.
Cenu za kurz po slevě získáte po vyplnění a odeslání přihlášky.
UPOZORNĚNÍ: NA KURZ PREZENČNÍ FORMOU NELZE UPLATNIT ŽÁDNÉ SLEVY A AKCE.
Je důležité otevřeně hovořit o sociální práci. Tento blog je místem pro sdílení zkušeností z Vaší praxe. Sdílet můžete své příběhy, problematické oblasti z Vaší praxe, hledání řešení, jak jim čelit.
VAŠE PŘISPĚVKY ZASÍLEJTE NA UVEDENÉ E-MAILOVÉ KONTAKTY. PO VZÁJEMNÉ DOMLUVĚ JE LZE UVEŘEJNIT NA NAŠICH WEB STRÁNKÁCH. TĚŠÍME SE NA VAŠE PŘÍSPĚVKY.
Přečtěte si jako první nové články. Zadejte svůj e-mail a příspěvky Vám budeme pravidelně zasílat.
Odebírání článků a příspěvků máte právo kdykoliv odvolat. V takovém případě to pouze oznamte prostřednictvím e-mailu.
Více informací ZDE Ochrana osobních údajů Souhlas se zasíláním nabídek
UPOZORNĚNÍ: NA PREZENČNÍ KURZ NELZE UPLATNIT ŽÁDNÉ Z NABÍZENÝCH SLEV A SLEVOVÝCH AKCÍ
RELAXAČNÍ POBYT PRO POMÁHAJÍCÍ PRACOVNÍKY. Více informací ZDE relax pro pomáhající pracovníky
HLEDÁTE VHODNOU CESTU K PROŠKOLENÍ VAŠEHO TÝMU? Objednejte si akreditovaný kurz přímo do Vaší organizace.
HLEDÁME LEKTORA/ LEKTORKU pro výuku v Kvalifikačním kurzu pro pracovníky v sociálních službách Základy krizové intervence. Zkušenosti v oblasti sociálních služeb. Pro více informací nás kontaktujte.
KVALIFIKAČNÍ KURZ PRO PRACOVNÍKY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
akreditace MPSV | 150 výukových hodin |
JAK ROZMLUVIT MLADOU DUŠI ANEB KOMUNIKACE S DĚTMI A TEENAGERY
Kurz se věnuje tématu práce a komunikace s cílovou skupinou děti a dospívající mládež. Kurz se zabývá oblastmi: vývoje dětí a dospívajících mladých lidí, jak s dětmi a mladým člověkem komunikovat, nevhodné domácí prostředí, střety s autoritami, emoční nestabilita, patologické jevy a dále problémy, která tato cílová skupina nejčastěji řeší v rámci sociální práce.
termín připravujeme | ONLINE | Kč | 8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV
ZVLÁDÁNÍ A KOMUNIKACE NÁROČNÝCH SITUACÍ PŘI PRÁCI S KLIENTY
Kurz se věnuje tématu zvládání náročných situací při péči o klienty v sociálních službách. V kurzu se zaměříme na způsoby práce a komunikace v náročných situacích při práci s klienty. Jednotlivé typy klientů, projevy jejich chování
a způsob, jak komunikují (například: nedobrovolný, agresivní, úzkostný, mlčenlivý, klient) a další.
termín připravujeme | ONLINE | Kč | 8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV
HRANICE PŘI PRÁCI V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
Kurz se věnuje tématu práce nastavení a udržení hranic v pomáhající profesi. Kurz se zaměřuje na oblasti, ve kterých překračuje hranice klient směrem k pracovníkovi sociální služby, oblasti, kdy porušují hranice sami pracovníci ve vztahu ke klientovi a překračování hranic ve vztahu mezi spolupracovníky.
termín připravujeme | ONLINE | Kč | 8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV
JAK ROZMLUVIT MLADOU DUŠI ANEB KOMUNIKACE S DĚTMI A TEENAGERY
Kurz se věnuje tématu práce a komunikace s cílovou skupinou děti a dospívající mládež. Kurz se zabývá oblastmi: vývoje dětí a dospívajících mladých lidí, jak s dětmi a mladým člověkem komunikovat, nevhodné domácí prostředí, střety s autoritami, emoční nestabilita, patologické jevy a dále problémy, která tato cílová skupina nejčastěji řeší v rámci sociální práce.
8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV
termín připravujeme | ONLINE | Kč

ZVLÁDÁNÍ A KOMUNIKACE NÁROČNÝCH SITUACÍ PŘI PRÁCI S KLIENTY
Kurz se věnuje tématu zvládání náročných situací při péči o klienty
v sociálních službách. V kurzu se zaměříme na způsoby práce a komunikace v náročných situacích při práci s klienty. Jednotlivé typy klientů, projevy jejich chování a způsob, jak komunikují (například: nedobrovolný, agresivní, úzkostný, mlčenlivý, klient) a další.
8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV
termín připravujeme | ONLINE | Kč
HRANICE PŘI PRÁCI V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
Kurz se věnuje tématu práce nastavení a udržení hranic v pomáhající profesi. Kurz se zaměřuje na oblasti, ve kterých překračuje hranice klient směrem k pracovníkovi sociální služby, oblasti, kdy porušují hranice sami pracovníci ve vztahu ke klientovi a překračování hranic ve vztahu mezi spolupracovníky.
8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV
termín připravujeme | ONLINE | Kč


POMÁHAJÍCÍ A KONSTRUKTIVNÍ KOMUNIKACE
V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
Kurz se věnuje tématu komunikaci pomáhajícího pracovníka. Kurz se zabývá oblastmi: zásady konstruktivního rozhovoru, umění vyjednávání
a řešení konfliktů v komunikaci, zásady pozitivní a negativní zpětné vazby zásady, jak zvládat obtížnější komunikační situace s nadhledem.
8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV
termín připravujeme | ONLINE | Kč
KOMUNIKACE S RODINOU KLIENTA V SOCIÁLNÍ SLUŽBĚ
Kurz se věnuje tématu komunikace s rodinou klienta. Dobrá komunikace s rodinami klientů vytváří vztah důvěry a je znakem profesionálního přístupu zaměstnanců sociální služby. Kurz se zabývá oblastmi: základní aspekty komunikaci, předávání informací, střety zájmů, sdělení a akceptace nepříjemné, špatné zprávy a další.
8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV
termín připravujeme | ONLINE | Kč


NOUZOVÉ A HAVARIJNÍ SITUACE V PROSTŘEDÍ SOCIÁLNÍ SLUŽBY
Kurz se věnuje tématu nouzových a havarijních situací se kterými se můžeme setkat v praxi sociální služby. V kurzu se zabýváme oblastmi: rozdělení nouzových a havarijních situací, výskyt možných rizik, jejich eliminace a prevence, základní zásady BOZP a pravidla osobní bezpečnosti, časté nedostatky při zavádění těchto situací do standardů kvality a praxe a další.
8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV
termín připravujeme | ONLINE | Kč
JAK ZVLÁDAT EMOCE POMÁHAJÍCÍHO PRACOVNÍKA A KLIENTA
Kurz se věnuje tématu emocí pomáhajících pracovníků a klientů aneb jak pracovat s emocemi u sebe sama i klientů sociálních služeb. Kurz se zabývá oblastmi: emoční inteligence a emoce, empatie. Techniky na zvládání stresu a uvolnění, pomůcky při práci s emocemi, práce s vlastními emocemi pomocí praktických cvičení a sebezkušenostních aktivit.
8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV
termín připravujeme | ONLINE | Kč


OSOBNÍ BEZPEČÍ POMÁHAJÍCÍHO PRACOVNÍKA
A RIZIKA PRÁCE V SOCIÁLNÍ SLUŽBĚ
Kurz se věnuje tématu bezpečné práce zaměstnanců v sociálních službách. V kurzu se zaměříme na rizika, která plynou při poskytování péče o klienty, jejich eliminaci a prevenci. Kurz se zabývá oblastmi: faktory pracovního prostředí a psychologické faktory práce, zásady bezpečnosti - sociální šetření, pohyb v terénu, výkon práce u klienta v domácím prostředí, zásady inteligentní sebeobrany a další.
8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV
termín připravujeme | ONLINE | Kč
KRIZOVÁ INTERVENCE A TELEFONICKÁ KRIZOVÁ INTERVENCE V PRAXI
Kurz je praktickým průvodcem v poskytování krizové intervence a telefonické krizové intervence (KI). Kurz se zabývá oblastmi: zásady a techniky a specifikace poskytování KI, techniky komunikace s klientem v KI, náslechy situací nácviky základních postupů jednání s klientem při KI, strategie zvládání zátěže, sebereflexe a etika pracovníka KI.
16 VÝUKOVÝCH HODIN | 2 DNY | AKREDITACE MPSV
termín připravujeme | 2 dny | ONLINE Kč


PROCES PŘIJÍMÁNÍ, ADAPTACE A PÉČE O ZAMĚSTNANCE (NEJEN) V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
Kurz se věnuje tématu procesu přijímání, adaptace a péče o zaměstnance. Najít dobré zaměstnance je základním předpokladem kvalitní sociální služby. Kurz se zabývá oblastmi: získávání a výběr zaměstnanců, hodnocení zaměstnanců a práce se zpětnou vazbou, nástroje péče o zaměstnance, motivaci, vzdělávání a rozvoj zaměstnanců a další.
8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV
termín připravujeme | ONLINE | Kč
AUGMENTATIVNÍ A ALTERNATIVNÍ KOMUNIKACE
praktický průvodce, jak se domluvit a porozumět klientovi
Kurz se věnuje tématu augmentativní a alternativní komunikaci (AAK). Kurz se zabývá oblastmi: funkce, cíle, rozdělení a cílové skupiny AAK. Metody a postupy AAK, zásady a pravidla komunikace s osobami s postižením ukázky pomůcek AAK komunikaci a jejich použití v praxi.
8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV
termín připravujeme | ONLINE | Kč


FINANČNÍ MINIMUM PRO PRACOVNÍK V SOCIÁLNÍ OBLASTI
Kurz se věnuje tématu finančního minima, rozšiřuje informace pomáhajícím pracovníkům, aby uměli poradit klientům, jak zacházet se svými financemi. Kurz se zabývá oblastmi: tvorba dluhů a jak se jich vyvarovat, proč je důležitý finanční rozpočet a jak ho vytvořit, tvorba finančních rezerv. Doporučení, jak správně šetřit a nakládat s penězi, motivace klientů k hospodaření s penězi a další.
8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV
termín připravujeme | ONLINE | Kč
JAK SI PORADIT SE STRESEM V POMÁHAJÍCÍ PROFESI
Kurz se věnuje tématu, jak zvládat stres při práci. Kurzu zabývá oblastmi: stresory, které na člověka působí, reakce na stres, fáze stresu, ztráta motivace- projevy, prevence, vliv stresu na fyzické a psychické zdraví člověka, strategie na zvládání stresu. Kurz vám může pomoci posílit schopnost získat nadhled a vědomou práci se stresem v pomáhající profesi.
8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV
termín připravujeme | ONLINE | Kč


PREVENCE ZÁVISLOSTI KLIENTA NA SOCIÁLNÍ SLUŽBĚ
Kurz se věnuje tématu problematice závislosti klienta na sociální službě. Jak s klienty pracovat, aby se nestali závislými na pomoci sociální služby a dokázali se prostřednictvím podpory "postavit na vlastní nohy", zapojit se do běžného života a společnosti. Kurz se zabývá oblastmi: druhy závislosti, příčiny jejího vzniku a následná prevence, proces adaptace klienta v sociální službě, pomoc versus kontrola a další.
8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV
termín připravujeme | ONLINE | Kč
AKTIVIZACE SENIORŮ ANEB TRÉNOVÁNÍ
DUŠE I TĚLA
Kurz se věnuje tématu přípravě pracovníků v sociálních službách a aktivizačních pracovníků, jak správně komunikovat, zjišťovat a reagovat na potřeby a zájmy seniorů. Kurz se zabývá oblastmi: význam a cíl aktivizace obecné zásady aktivizačních činností, přehled aktivizačních technik, základní terapeutické aktivizační metody pro seniory.
8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV
termín připravujeme | ONLINE | Kč


KONFLIKTY V POMÁHAJÍCÍ PROFESI, JEJICH PREVENCE A ŘEŠENÍ
Kurz se věnuje tématu konfliktů v mezilidských vztazích a jejich zvládání. Kurz se zabývá oblastmi: jak konflikt rozpoznat, jak reagovat a komunikovat v konfliktních situacích, vhodné strategie, jak konflikty řešit a preventivní opatření, jak jim předcházet, nejčastější konflikty v praxi pomáhajícího pracovníka.
8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV
termín připravujeme | ONLINE | Kč
PROBLEMATIKA NÁSILÍ PÁCHANÉHO NA OSOBÁCH SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM
Kurz se věnuje tématu násilí páchaného na osobách se zdravotním postižením. Kurz se zabývá oblastmi: znaky a formy násilí, role násilníka
a role oběti, jejich specifikace. Problematika domácího násilí, násilí v institucionální péči a násilí ze strany veřejnosti a další.
8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV
termín připravujeme | ONLINE | Kč


PROBLEMATIKA VÝCHOVNÉHO PROSTŘEDÍ A KOMUNIKACE S DĚTMI V PRAXI SOCIÁLNÍ SLUŽBY
Kurz se věnuje oblasti problematiky výchovného prostředí u dětí. které patří k často řešeným tématům a se kterými pomáhající pracovníci setkávají v rámci práce s dětmi a rodinami. Kurz se zabývá oblastmi: dítě a rodina, vliv prostředí-rodina, škola, vrstevníci, autority, práce s emocemi dětí, vymezování hranic u dětí, základní principy komunikace s dětmi, vedení podpůrného rozhovoru, alternativní výchova, ano či ne?
8 VÝUKOVÝCH HODIN | PŘIPRAVUJEME
termín připravujeme | ONLINE | Kč
PALIATIVNÍ PÉČE
v kontextu s potřebami umírajících a doprovázejících
Kurz se věnuje tématu paliativní péče. Kurz se zabývá oblastmi: význam, druhy a cíle paliativní péče. Historie paliativní a hospicové v České republice, komunikace s umírajícími a s doprovázejícími, psychosociální vnímání odchodu blízkého člověka, přehled základních pojmů a termínů, které se užívají v paliativní péči.
8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV
termín připravujeme | ONLINE | Kč


PÉČE O KLIENTA S DEMENCÍ V PROSTŘEDÍ SOCIÁLNÍ SLUŽBY
Kurz se věnuje základní problematice péče o klienta s demencí. Kurz se zabývá oblastmi: základní rozdělení demencí a specifikace jednotlivých typů demence, projevy, fáze a průběh nemoci, komunikace a aktivizace klienta s demencí, úprava prostředí, zásady péče o klienta s demencí v jednotlivých druzích sociálních služeb, oblasti práv klientů s demencí.
8 VÝUKOVÝCH HODIN | PŘIPRAVUJEME
termín připravujeme | ONLINE | Kč
PROBLEMATIKA ZNEUŽÍVÁNÍ A ZANEDBÁVÁNÍ SENIORŮ (syndrom EAN)
Kurz se věnuje tématu syndromu EAN (Elder Abuse and Neglect) do českého jazyka překládané jako problematika zneužívání a zanedbávání seniorů. Kurz se zabývá oblastmi: formy a projevy EAN, příznaky obětí EAN, témata-domácí násilí na seniorech, EAN v zařízeních sociálních a zdravotních služeb, na veřejných místech, práva seniorů a prevence syndromu EAN.
8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV
termín připravujeme | ONLINE | Kč


JAZYK POMÁHAJÍCÍHO PRACOVNÍKA V PÍSEMNÉ KOMUNIKACI
Kurz se věnuje jazyku pomáhajícího pracovníka. Obecně řečeno je důležité co, jak a komu napíšeme. Kurz se zabývá oblastmi: pořizování záznamů z jednání se zájemcem a klientem, zápisy ze sociálního šetření, zápisy v dokumentaci klienta, jak pořizujeme zápisy z porad a jednání, pracovní korespondence, slova, která podporují silné stránky a důstojnost klienta, 3+1 zásady v písemné komunikaci a další.
8 VÝUKOVÝCH HODIN | PŘIPRAVUJEME
termín připravujme | ONLINE | Kč
SEBEREFLEXE A MOTIVACE POMÁHAJÍCÍHO PRACOVNÍKA
Kurz se věnuje tématu vnitřní a vnější motivace, která souvisí s pomáhající profesí. Kurz pomáhá zorientovat se ve vlastní motivaci a odpovědět si na tyto otázky: Jaká je vaše vnitřní a vnější motivace? Jaké faktory vás motivují nebo naopak demotivují? Jaké jsou paradoxy v pomáhající profesi? a další.
6 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV
termín připravujeme | ONLINE | Kč

MENTORING-PRACOVNÍ NÁSTOJ (NEJEN)
V PROSTŘEDÍ SOCIÁLNÍ SLUŽBY
Co je to mentoring? K čemu je mentoring dobrý? Jak mentoring probíhá? Kurz se zabývá oblastmi: kdo je mentor a mentorovaná osoba a jejich role. Význam a přínosy mentoringu, formy a fáze mentoringu, pravidla a etické zásady v mentoringu, mentoring v praxi sociální služby nebo organizace a další.
8 VÝUKOVÝCH HODIN | PŘIPRAVUJEME
termín připravujme | ONLINE | Kč
SOCIÁLNÍ ŠETŘENÍ
praktický průvodce a úvod do problematiky
Kurz je praktickým průvodcem sociálním šetřením, který je jednou ze zásadních součástí práce sociálního pracovníka. Kurz se zabývá oblastmi: fáze a nástroje sociálního šetření, rizika, se kterými se můžete setkat při sociálním šetření, kompetence a dovednosti sociálního pracovníka v souvislosti se sociálním šetřením, etické zásady sociálního pracovníka, komunikace s klientem | žadatelem, písemný záznam ze sociálního šetření a další.
8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV
termín připravujeme | ONLINE | Kč

JAK NAPSAT KVALITNÍ SMLOUVU O POSKYTOVÁNÍ SOCIÁLNÍ SLUŽBY
Kurz se věnuje tématu zavírání smlouvy v sociálních službách. Mít kvalitně a správně nastavenou smlouvu s klientem je základ každé dobře fungující sociální služby. Kurz se zabývá oblastmi: obecné zásady pro tvorbu smlouvy, legislativa, okruh oprávněných osob, zastoupení, zákonné náležitosti smlouvy, osobní a citlivé údaje při uzavírání smlouvy, zánik smlouvy, výpovědní lhůty a důvody a další.
8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV
termín připravujeme | ONLINE | Kč

LEKTORSKÉ A PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI (NEJEN) PRO POMÁHAJÍCÍ PROFESE
Praktický průvodce pro začínající lektory. 32 výukových hodin | online
KURZY PRO VEŘEJNOST
HLEDÁTE VHODNOU CESTU K PROŠKOLENÍ VAŠEHO TÝMU? Objednejte si akreditovaný kurz přímo do Vaší organizace.
KURZ NA "KLÍČ" MÁ MNOHO VÝHOD.
Kurz na "KLÍČ" lze přizpůsobit potřebám účastníků Vaší sociální služby.
Kurz na "KLÍČ" je finančně výhodnější.
Kurz na "KLÍČ" šetří Váš čas.
Rádi se setkáváme s lidmi přímo na jejich pracovišti. Vidět se tváří v tvář je povzbuzující.
Napište a my se Vám ozveme zpět. Společně se domluvíme.
KOUČINK (NEJEN) PRO POMÁHAJÍCÍ PROFESE

OSOBNÍ BEZPEČÍ POMÁHAJÍCÍHO PRACOVNÍKA
A RIZIKA PRÁCE V SOCIÁLNÍ SLUŽBĚ
Kurz se věnuje tématu bezpečné práce zaměstnanců v sociálních službách. V kurzu se zaměříme na rizika, která plynou při poskytování péče o klienty, jejich eliminaci a prevenci. Kurz se zabývá oblastmi: faktory pracovního prostředí a psychologické faktory práce, zásady bezpečnosti - sociální šetření, pohyb v terénu, výkon práce u klienta v domácím prostředí, zásady inteligentní sebeobrany a další.
8 VÝUKOVÝCH HODIN | AKREDITACE MPSV