KOMUNIKACE S RODINOU KLIENTA V SOCIÁLNÍ SLUŽBĚ
A2023/1692-SP/PC/PP/VP 8 výukových hodin
OBSAH KURZU
Kurz se věnuje tématu komunikace s rodinou klienta. Dobrá komunikace s rodinami klientů vytváří vztah důvěry a je znakem profesionálního přístupu zaměstnanců sociální služby. V kurzu se budeme zabývat těmito oblastmi:
- základní aspekty komunikace-komunikace, rozhovor a jeho zásady, aktivní naslouchání, konflikty a manipulace v komunikaci, techniky asertivní komunikace
- předávání informací v průběhu
poskytování služby, práva a povinnosti obou stran, transparentnost
a prokazatelnost jednání střety zájmů mezi přáním klienta, přáním rodiny a možnostmi poskytované služby
- sdělení a akceptace nepříjemné, špatné zprávy
- sebereflexe pracovníka v souvislosti s komunikací s rodinou klienta
Součástí kurzu jsou praktická doporučení z praxe. Závěrečná část kurzu je zaměřena na příklady a zkušenosti z praxe, doporučená odborná literatura k samostudiu.
Cílem kurzu je získat poznatky a
nové dovednosti o tom, jak komunikovat s rodinnými příslušníky či opatrovníky klienta. Kurz podporuje profesní rozvoj zaměstnanců
v sociálních službách v oblasti komunikace a vyjednávání.
Kurz je určený pro zaměstnance v sociálních službách - vedoucí pracovníky, sociální pracovníky a pracovníky v přímé péči. Přínosný může být také pro další zájemce o toto téma.
online výuka, materiály ke kurzu
Odkaz na připojení do online výuky a materiály zasíláme 1-2 dny před konáním kurzu. Ke školení online formou budete potřebovat počítač (stolní nebo notebook)
funkční mikrofon (funkční sluchátka nebo reproduktory)
- funkční webkameru
- kvalitní internetové připojení
lektor, akreditace MPSV, osvědčení
Akreditace MPSV A2023/1692-SP/PC/PP/VP
Rozsah kurzu: 8 výukových hodin
Lektor: Mgr. Jana Kuchyňková
Účastník akreditovaného vzdělávacího kurzu obdrží osvědčení, které slouží jako doklad o absolvování dalšího vzdělávání podle
§ 111; Zákona č. 108/2006 Sb.
LETÁK S POPISEM VZDĚLÁVACÍHO KURZU KE STAŽENÍ-ZDE